services

A FUTUREPROOF BUSINESS

FUTURE NOMADS inspireert en ontrafelt toekomstkansen, zodat organisaties in staat zijn een toekomst te creëren waarin zij betekenisvol worden én blijven voor onze planeet, samenleving en toekomstige generaties. Relevante trends en veranderende consumentenbehoeften bieden inzicht waar kansen liggen in de markt en zijn het vertrekpunt voor een creatieve vertaalslag naar positionering, strategie, concept en branding.

Een veel voorkomende misvatting is dat bedrijven en organisaties hun merk creëren. Het is eigenlijk de consument die beslist wat jouw merk is, wat het voor hen betekent en of het van toegevoegde waarde is in de wereld van morgen. De toekomst is menselijk en daarom stellen we mensen boven winst. Of het nu gaat om personeel, opdrachtgevers, hun klanten of onze community. Wij geloven dat het hebben van een doel toegevoegde waarde creëert voor mens, (bedrijfs)cultuur en de wereld, die uiteindelijk resulteert in winst.

 

Future Nomads houdt non-stop trends en ontwikkelingen in de gaten en verdiept zich in belevingswerelden van verschillende groeperingen. Wij zijn toegewijd om gedrag en verandering te begrijpen als kans om bedrijven te helpen innoveren en groeien in de nieuwe norm, zodat zij van betekenis zijn en blijven in de wereld van morgen.

what is your FUTURE journey?

Iedere organisatie legt haar eigen reis af naar de toekomst en daarom is onze aanpak altijd op maat. Wij werken vanuit een persoonlijke benadering om zo goed mogelijk een passend project voor jouw organisatie op te zetten. Samen kijken wij naar welke aanpak aansluit bij jouw innovatieproces en behoeften. De meest gebruikte diensten, tools en methoden vind je hieronder. 

why

Allereerst kijken we naar de missie, visie en identiteit van jouw organisatie en waar je naartoe wilt. Samen stellen we een plan op en bepalen we de koers.

connecting the dots

De bedrijfsidentiteit, Inzichten en perspectieven leggen we naast elkaar. Deze met elkaar verbinden vormen een waardevol vertrekpunt voor een vertaalslag en creatieve sessies.

analyse

In deze stap duiken we de belevingswereld van de doelgroep of brengen we trends en innovaties in kaart. Doelgroep- en trendonderzoek leveren relevante inzichten op in de (veranderende) waarden en consumentenbehoeften, waardoor jij in staat bent om te innoveren, betekenisvolle impact te creëren en vervolgstappen kan zetten naar toekomstbestendigheid.

create

Future Nomads zet waardevolle inzichten om naar persona’s, customer journey’s, strategieën, concepten en grafisch ontwerp.

UNRIDDLE

• Doelgroeponderzoek
• Focusgroepen
• Persona’s

ANTICIPATE

• Trendrapport
• Trend workshop
• Scenarioplanning

CREATE

• Concept & Strategie 
• Customer Journey’s
• Grafisch ontwerp